Helyzetjelentés

2020.03.14

Kedden bejelentették az első krétai koronavírusos esetet, ami abban a városban ütötte fel a fejét, ahol én is vagyok. 

Szerdától az óvodákban, iskolákban, egyetemeken szünetel az oktatás, előreláthatóan március 26-ig. Én jelenleg dolgozok, így az, hogy az órákat nem tartják meg, engem nem érintett. 

Majd péntekre már három pozitív teszt eredményről számoltak be. Estére a görög kormány elrendelte az összes étterem, kávézó, bevásárlóközpont bezárását. Ez nem feltétlen teljes bezárás, ugyanis elvitelre lehet venni ételt az étteremben is, de beülni nem lehet.

Mindenki fokozottan ügyel magára, és a környezetére, az ajánlott intézkedéseket betartva. Amelyek közül az egyik az, hogy szellőztessünk, legyünk friss levegőn. Mivel nekem nincs ablak a szobámban (sad story), így az utóbbit igyekszem minél sűrűbben megvalósítani, ami ezen a helyen nem nehéz. :)

© 2020 Fige Hajnalka, CRE(a)TE memories
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el